Jak wdrożyć SEO? Specjalista SEO Gdańsk
Teraz rozumiesz, dlaczego SEO jest ważne i jak może Ci pomóc, wyjaśnijmy, jak możesz wdrożyć taktyki SEO na swojej stronie i poza nią. SEO ma trzy główne elementy: SEO techniczne, SEO on-page i SEO poza stroną. Techniczne SEO odnosi się do optymalizacji witryny, aby jej strony mogły być indeksowane i indeksowane przez wyszukiwarki. Chociaż jest to bardziej skomplikowany aspekt SEO, nie wymaga tak dużej konserwacji ani konsekwentnej uwagi, jak inne elementy SEO.
Kilka technicznych elementów SEO, na które należy zwrócić uwagę
- Identyfikowanie błędów indeksowania
Strony indeksujące Google i inne wyszukiwarki (daje im listę i pozycję w SERP) poprzez ich indeksowanie. „Pająki” szybko skanują lub „indeksują” strony internetowe, aby zrozumieć, o co im chodzi. Zapytaj o szczegóły eksperta: https://mateusz-kozlowski.pl/pozycjonowanie-gdansk/.
Błąd indeksowania oznacza, że te pająki nie mogą zrozumieć ani wyświetlić strony. W związku z tym nie mogą w ogóle indeksować ani oceniać Twojej strony. Google Search Console pokaże wszelkie błędy indeksowania. Po prostu ustaw „Wszystkie znane strony”, aby zobaczyć, które są „prawidłowe”, tj. zaindeksowane, a które zawierają błędy. Możesz też użyć do tego oprogramowania SEM. Pamiętaj, aby naprawić strony z błędami, aby zostały zindeksowane.
- Zapewnienie, że Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych
Witryny, które nie są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, prawdopodobnie nie będą miały dobrej pozycji w rankingu. Przyjazność dla urządzeń mobilnych można sprawdzić, korzystając z Testu optymalizacji mobilnej Google. Twój programista powinien być w stanie zoptymalizować Twoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych, jeśli obecnie tak nie jest.
- Naprawianie uszkodzonych linków
Aby uzyskać dobrą pozycję w rankingu, witryna nie powinna zawierać uszkodzonych linków, znanych również jako martwe linki lub 404. Szkodzi to SEO i doświadczeniu użytkownika i może skutkować wysokim współczynnikiem odrzuceń.
Uszkodzone linki mogą być wewnętrzne (własne linki) lub zewnętrzne (linki z innych domen, z których korzystałeś). Możesz użyć bezpłatnych narzędzi online lub płatnych narzędzi SEO, aby znaleźć uszkodzone linki. Upewnij się, że wszystkie uszkodzone linki są naprawione, usunięte lub przekierowane za pomocą przekierowania 404.
Wyszukiwarki nie lubią duplikatów treści, które są albo takie same słowo w słowo, albo bardzo podobne. Jest to również mylące dla odwiedzających witrynę.